Challenge Day

Idag har vi Challenge Day här på jobbet. Det innebär att vi bara ska sitta vid våra platser och jobba järnet. Vi får inte ta några raster och ingen lunch utan vi blir serverad vid platserna. Dom hade räknat med att det skulle ringa över 6000 samtal idag men än så länge verkar det vara hel lugnt. Man kan ju alltid hoppas att dom har fel så att vi slipper hoppa in i telefon också! Slutar kl 17 idag men imorgon slutar jag 15 i alla fall och det ska bli jätte skönt. Sen är det helg, igen. Veckorna går så himla fort. På lördag blir det kräftskiva hos Anderssons på Mossberget, mycket trevligt! Sen på söndag blir det bio med Kristoffer, Flickan som lekte med elden. Vi måste bara kolla på Män som hatar kvinnor innan eftersom att Kristoffer inte sett den. Förresten är jag stolt över mig själv som lyckades knåpa ihop 4 stycken inlägg här i bloggen igår :)


Kommentarer
Postat av: Kristoffer Andersson

Jag var stolt över dig ända fram till sista meningen. Men då slank det naturligtvis in en liten smile gubbe.

2009-09-17 @ 11:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0