13 Februari 2010

Lördagmorgon, jag vaknade halv 10 av att Kristoffer väckte mig och sa att han skulle åka och träna. Somnade om och vaknade sen igen av att det var ett jävla prasslande i hallen. Kliver upp och ser att Tallrot har trasslat in huvudet i en papperspåse och kommer inte loss. Haha han är så rolig! Så kliver upp och sätter på lite kaffe, lite tråkigt att kliva upp ensam på lördagar bara tycker jag. Skickade sms och frågade mamma om hon ville följa med till Erikshjälpen med mig, och det ville hon. Så vi ska väl ta oss en sväng dit då och kika lite. Ibland kan de faktiskt ha bra grejer!

Imorse åkte Emma och Carro ner till Stockholm för att hälsa på Linda och Frida. Jag hade också velat följat med men kände att jag inte riktigt hade råd nu. Men jag hoppas att det blir fler gånger Emma? :)

Förresten! Jag och Kristoffer bokade resa igår!! Det blev till Cypern. Måndag 24 Maj åker vi! Wihooo. Ska bo på ett 4 stjärnigt hotell med All Inclusive faktiskt den här gången! Ingen av oss har haft det nångång så vi tänkte att vi skulle prova på det. Vi får hoppas bara att maten går att äta, så den inte är som den vi fick i Bulgarien på hotellet när vi var där sist. Haha fyfan. Stefan och Åsa skulle ju också egentligen ha följt med men det blev ändrade planer där! Hihi.

Nääe nu ska jag kanske sätta lite fart och göra mig redo innan mamma kommer, men vem vet jag kanske uppdaterar igen? ;)


Dagens låt: Marie Lindberg - Trying to recall






Bild från Zakynthos 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0