Ny design?

Hej dagboken!

Nu har jag fått inspiration av Emma Jonsson emmajjonsson.webblogg.se att börja blogga igen! Jag skulle bara vilja få snyggare design men jag vet inte hur man gör. Tror det blir roligare om den är snyggare! Jag lyckades att ändra färgen i alla fall. Från rosa till grön. Haha. Någon som vet hur man gör? Kanske någon av mina 2 trogna läsare som följer mig även fast jag inte uppdaterar något? Jag skulle vilja veta vilka ni är :) Idag är det fredag, veckans bästa dag! Slutade 15 idag och då tog jag och Emma en sväng på stan och fikade och tittade lite. Ikväll blir det bara slapp och mys med lovely, vi firar lite alla hjärtans dag idag istället för på söndag! Jag fick 2 st Filippa K muggar av honom nyss i present, hihi. Nu ska jag fortsätta att kolla lite på utlandsresor. Det blir nog att vi åker till Cypern den 24e maj, men ska kolla vidare å se om jag hittar något bättre!

Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0