Söndag söndag söndag

Då var det söndag igen, tycker inte ni att det typ jämt är söndag också? Veckorna går så otroooligt fort! Igår var en väldigt mysig dag/kväll tycker jag. Frida B och Anna kom hit runt 18, så satt vi här och myste lite och gjorde oss redo för middag på O´learys. Anna fyllde 23 i veckan och vi skulle fira henne lite med mat å så. Hade bokat bord till 20.30 men när vi kom dit var det ett bord till upptaget bara, haha! Så fram till 22.15 i alla fall så var det bara vi och de andra sällskapet där. Sen började det ramla in lite folk. Åt stans godaste hamburgare och drack Strawberry daiquiri, mumma! Åkte hem runt 12 slaget men det blev en toppen kväll med toppen brudarna!




                          
                     (Jag och Frida fick ta egobilder eftersom att Anna inte ville vara med)


Snart ska vi åka ut till Sandarne och hälsa på Kristoffers farmor och farfar. Det blir trevligt eftersom att jag aldrig varit där någongång. Sen skulle det vara skönt att ta en prommis i det underbara solvädret också. Ha en mysig alla hjärtans dag! ♥




 


Kommentarer
Postat av: Emmapemma

Tihi nu har jag hittat hit ;) Har hållt på å kolla tidigare för att se om någon uppdatering skulle ske :)

2010-02-16 @ 08:16:44
Postat av: Anonym

Dålig uppdatering här tkr ja ;)

2010-02-22 @ 20:10:07
URL: http://emmajjonsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0