Värdelööös

Jag är verkligen värdelös på det här, vad ska jag göra för att bli bättre? Idag är det onsdag och endast 2 dagar kvar till helgen. Veckorna går förjävla fort! Mamma och mormor har varit här på fika ikväll men nu har dom gått igen. Kristoffer är på träning men han kommer väl hem snart. På fredag ska jag till Gävle och gå på Boddy Holly med Kristoffers family eller ja det är jag, Carina, Tommy, Barbro, Sandra och Åsa. Det blir nog roligt. Men åker hem sen igen på natten. Sen på lördag tänkte vi ta en liten utgång! Var hundra år sen sist vi var ut riktigt, så det ska bli kul tycker jag. Håller alla tummarna att Malin hinner komma hit också så man hinner träffa henne och magen också, va för längesen nu! 

- Amanda
är du i Söderhamn och sugen på en sväng om? Tänkte skicka till dig och Petra idag men sen glömde jag bort det.  


Fick två stycken nya berlocker till mitt Thomas Sabo armband idag också av min käre karl! Ett rosa hjärta och en tro, hopp och kärlek berlock. Tack älskling! 








 

Kommentarer
Postat av: amanda

amanda läste det här nu hon. är inte van vid uppdatering här så glömde bort att kika in :P

Blev tokigt sista du skickade, var så slut så orkade inte med att gå ut. men gärna nu när som helst :) misss you.

2010-03-24 @ 22:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0