Måndag 22/3

Idag är det måndag igen. Jag har ju varit sjuk så var hemma från jobbet onsdag, torsdag och fredag så nu känns det extra jobbigt att vara tillbaka igen. Är fortfarande inte helt frisk men snorar bara nu så jobba orkar jag minsann göra! Helgen har varit väldigt lugn och skön. I fredags åt jag och Kristoffer god mat och tog det lugnt bara. Sen i lördags tog vi oss en tripp till Valbo och shoppade lite. Köpte mer inredning till våran walk in closet, tidigare har vi inte fyllt en hel vägg med garderober men nu har vi köpt så  hela väggen ska bli fylld! De blev verkligen jätte bra och skönt med riktig ordning i garderoberna. Handlade även lite smått på Gina.

Efter Valbo så åkte vi ut till Stefan och Åsa och hälsade på, blev bjuden på väldigt god mat där och sen åkte vi hem runt 21.30 tiden. Inge roligt att köra i mörker tycker jag, speciellt inte på e4an mellan Gävle och Söderhamn. Igår fick vi verkligen jätte mycket gjort! Fick upp fläkten ovanför spisen, fick ihop inredningen till garderoben och sen var jag på pryl-parti hos farmor med mamma. Köpte inget men fick god smörgåstårta i alla fall, därför jag följde med;) Idag ska jag äntligen kunna träna igen, har ju varit sjuk så har inte tränat sen förra måndagen nu! Nu ska jag återgå till arbetet igen.


Förresten Grattis på födelsedagen Petra Jonsson =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0